Bunurile cu o valoare ridicata se pastreaza intr-un loc sigur. Motiv de bucurie pentru producatorii de seifuri si case de bani care isi vad afacerile majorate de la an la an. Iar segmentul high-end este prezent si in industria paznicilor luxului si averilor
Articol publicat in YourMoney, suplimentul saptamanal de business lifestyle editat de Wall-Street.

Patek Philippe, Rolex, Omega, Faberge sau TAG Hauer sunt unele din cele mai renumite si apreciate marci de ceasuri, care au dus orologia pe cele mai inalte culmi ale luxului.Un exemplar din aceste bijuterii cu secundar reprezinta un motiv de mandrie insa unele persoane au facut o adevarata pasiune din colectionarea ceasurilor de lux. Iar colectiile de lux merita un paznic pe masura.

Stockinger Safety First Class GmBh s-a remarcat pe piata de specialitate prin rafinamentul produselor sale: seifuri de lux pentru colectii de ceasuri. Finisate manual din materiale pretioase, seifurile Stockinger pot adaposti in functie de modelul ales pana la 260 de ceasuri, producatorul oferind si posibilitatea personalizarii sertarelor pentru a pastra in siguranta alte bunuri.

“O colectie de ceasuri rare nu poate fi pastrata oricum. Modul in care este pastrata colectia adauga sau stirbeste din stralucirea acesteia”, ne-a declarat Mihai Simiuc, Country Manager Stockinger. Compania a intrat in acest an pe piata romaneasca prin deschiderea unui birou in Bucuresti. Potentialii cumparatori sunt invitati la show-room-ul Stockinger din Munchen pentru o prezentare a intregii game, urmand apoi o discutie cu echipa de design pentru a se stabili cerintele de individualizare ale seifului. Intr-un final, se fac cateva simulari 3D cu seiful amplasat in locul stabilit iar daca totul este stabilit se trece la manufacturarea seifului.

“Elementul pe care cumparatorii Stockinger il au in comun este faptul ca sunt consumatori de lux autentici. Daca un ceas de 10.000 de euro sau o masina de 50.000 si le permit multi, luxul de a plati pe un seif sume care uneori depasesc 50.000 sau chiar 100.000 de euro este rezervat unui segment foarte restrans de cumparatori”, descrie Mihai Simiuc profilul cumparatorului unui seif Stockinger.

Compania a lansat cu ocazia ultimei editii a Salonului International de ceasuri si bijuterii din Basel un nou model de seif denumit Atlas. Printre caracteristicile sale de baza se numara tastatura cu 12 butoane dotata cod dublu antifurt, sistemul de inchidere actionat de doua blocaje integral electronice actionate de motoare redundante, usa si corpul seifului fiind realizata pe mai multe niveluri cu multiple ranforsari.

Acestea sunt insa dotarile specifice in general unui seif, caracteristicile finisajului fiind elementele care diferentiaza acest tip de seif. Finisarile si utilarea standard a seifului Atlas include corpul din lemn, sertarele din lemn captusite cu catifea, cinci module cu cate patru sisteme de intoarece a ceasurilor fiecare, un ceas cu patru zone de timp sau iluminatul interior.

Seiful Atlas va fi produs intr-o serie limitata, de 88 de unitati la nivel mondial, urmand ca modelul sa fie prezentat in perioada urmatoare si potentialilor clienti din Romania. “Luxul si seifurile nu au nimic in comun. Luxul si seifurile Stockinger au totul in comun. Stockinger a revolutionat practic lumea gri, plictisitoare a seifurilor. Cu Stockinger seiful a devenit un element foarte important in design-ul interioarelor luxoase”, spune Mihai Simiuc.

Cele mai interesante piete pentru Stockinger in momentul de fata sunt Rusia, Elvetia, Germania, Orientul Mijlociu si Statele Unite. Iar Romania a fost pusa de curand pe harta Stockinger, oficialii companiei considerand ca exista potential pentru a vinde macar cateva modele, care vor adaposti unele din cele mai de pret ceasuri din tara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri