În materie de produse de beauty, cumpărăturile pot scăpa de multe ori de sub control sau chiar din bugetul stabilit. De multe ori, poți ajunge să cumperi aceleași produse, dar de la branduri diferite, sau să cumperi din impuls lucruri care crezi că ți s-ar potrivi. Dacă ți se par familiare aceste situații, descoperă câteva sfaturi care te vor ajuta să faci cumpărături inteligente de beauty.

Stabilește o rutină de skincare specifică

Produsele de skincare nu sunt niciodată prea multe, pentru că fiecare are rolul său specific de acționare și vindecare a tenului, fie că vorbim de vitamina C sau acid hialuronic. Cu toate astea, s-ar putea ca nu toate să te avantajeze sau să îți ofere rezultatele dorite.

Așadar, pentru a te limita la mai puține produse, dar și să ai grijă corespunzător de tenul tău, încearcă să:

  • ai o rutină formată din trei pași: demachiere - curățare - hidratare și câte un singur produs pentru fiecare;
  • te limitezi la brandurile cu produsele benefice tenului tău, chiar dacă sunt multe care promit rezultate uimitoare;
  • cumperi noi produse doar când se termină cele pe care le utilizezi.

Cu astfel de sfaturi, vei vedea că la final de lună bugetul poate avea de câștigat, dacă nu cumperi din impuls sau după trenduri. În plus, tenul tău va arăta bine cu produse puține, dar adecvate.

Cumpără produse scumpe, dar de durată

Un sfat care te-ar putea ajuta să cheltui inteligent este să investești într-un produs de durată. La prima vedere pare fi cu o adevărat o cheltuială, însă odată ce este unul de calitate, îl vei putea folosi pe parcursul mai multor luni.

De exemplu, un parfum Montale este cu adevărat un produs pe care trebuie să îl ai în rutina ta de beauty. Poate reprezenta o investiție, dar va fi cu tine mult timp și se va transforma în amprenta personală. Cu un miros care te va cuceri, va dispărea și tentația de a cumpăra alte parfumuri.

Caută cele mai bune oferte

Competiția este destul de mare în această industrie, de aceea și ofertele sunt pe măsură. Însă, trebuie să știi cum și unde să le cauți. Atunci când îți dorești produse de beauty, fie skincare, machiaj sau parfumuri, este important să cercetezi piața pentru cele mai bune prețuri.

La magazinele online, de obicei, se regăsesc reduceri la diferite branduri sub diferite campanii sau noi apariții. Cumpără doar ce ai nevoie și limitează-te doar la un singur produs de fiecare tip.

Stabilește un buget lunar

În fiecare lună stabilește un buget pentru produsele de beauty și nu te abate de la el. Începe prin a înlocui produsele terminate sau cumpără ce ai neapărată nevoie și, dacă mai dispui de resurse, investește în noi produse pe care vrei să le testezi. Încearcă, însă, să le cumperi pe cele potrivite, adecvate tipului tău de piele și stilului tău, în ceea ce privește machiajele și parfumurile.

Testează înainte de a cumpăra

Un alt pas care te poate ajuta la limitarea cumpărăturilor este de a testa fiecare produs înainte de a-l cumpăra. În multe magazine de beauty există mostre sau eșantioane, tocmai pentru a te ajuta să alegi ce ți se potrivește.

Cumpără întotdeauna pe baza acestui principiu și vei vedea că va fi un exercițiu bun atât pentru buget, dar și pentru gusturile și nevoile tale.

Acestea sunt doar câteva dintre sfaturile care te pot ajuta să economisești atunci când alegi să cumperi produse de beauty. Consideră-le puncte de reper în următoarele achiziții și bucură-te de beneficiile aduse bugetului tău.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri