Designerul Alexandru Ciucu va fi prezent, pentru trei zile, la E-Mariage Fest cu noua sa colectie de Ceremonie, VANITY.HIM, lansata in urma cu o luna.
La targ va fi prezentata o serie limitata de 74 de produse in opt variante de modele. In perioada 3-5 aprilie, sunt asteptati toti cei care vor sa incerce aerul aristocratic al costumelor care vor fi personalizate pentru clientii brandului.

VANITY.HIM transmite atitudinea masculina. Intreaga colectie vrea sa revitalizeze accesorii si concepte din vestimentatia clasica pentru barbati.


Piesele de Ceremonie din colectie sunt croite pe tiparul retromodernismului si a reinventarii valorilor masculine. Colectia VANITY.HIM vorbeste despre barbatul rafinat, elegant, intotdeauna atent la detalii. Mandru de ceea ce este, capabil sa puna in valoare hainele pe care le poarta.

Designerul a folosit tesaturi precum matase, lana cu matase, brocarturi, satinuri, cu diverse motive florale sau geometrice si culori ca argintiu, ivoire, maron, bleumarin, insotite bineinteles de negru sau alb.

Elementul principal este redingota, “ruda rebela a fracului” cum o defineste designerul. Din matase brocart sau in combinatii de mat cu lucios, redingota este propusa pentru a pastra aceeasi nota de eleganta si sobrietate. Predomina camasile cu dantela, accesorile aristocrate cum sunt esarfa, acul de cravata sau braul.

“Am creat aceasta colectie pentru fiecare barbat care vrea sa fie nobil intr-un moment special din viata lui. Piesele folosite si amestecurile cromatice si compozitionale doresc reinventarea clasicului. De exemplu, am reintrodus vesta ca element vestimentar obligatoriu pentru o tinuta de ceremonie pentru ca vreau sa revigorez concepte vestimentare masculine ce impun o atitudine princiara, aristocrata” declara Alexandru Ciucu.

Cititi mai multe despre Alexandru Ciucu

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri