Athénée Palace Hilton a reusit sa economiseasa cea mai multa energie in anul 2009, devansand toate celelalte hoteluri Hilton din Europa Centrala, de Est si din Turcia. Drept recompensa, membrii echipei hotelului au fost premiati cu cate o bicicleta.
Competitia “Win a Bike” face parte din programul “Hilton Sustenability Challenge”, demarat de lantul hotelier pentru a reduce consumul de energie si de apa.

In ultimii patru ani, Hilton Worldwide a redus emisiile de dioxid de carbon cu 110.000 de tone, adica echivalentul a 33.000 de masini care circula timp de un an. In ceea ce priveste consumul de apa, a economisit o cantitate care ar putea umple 320 de bazine olimpice.

“Suntem incantati sa fim castigatorii competitiei de economisire a energiei Win a Bike. Bicicletele primite sunt un mod excelent de a premia echipa hotelului pentru implicarea deosebita in acest proiect", declara Friedrich Niemann, manager general Hilton.

De asemenea, el declara ca toate aceste masuri au dus la scaderea valorii facturii la energie si apa cu 32% pentru electricitate, 37% pentru combustibil si 50% pentru apa.

Pana in 2014, obiectivele proiectului Hilton de sustenabilitate sunt reducerea cu 20% a emisiilor de dioxid de carbon, a consumului de energie si a volumului de reziduri si reducerea cu 10% a consumului de apa. Modalitatile prin care lantul hotelier incearca sa atinga aceste obiective sunt folosirea becurilor fluorescente, eficientizarea consumului computerelor si al imprimantelor, reciclare si debit mai mic de apa la toalete.

Cititi mai multe despre cat de eco sunt managerii din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri