Distribuitorul de ceasuri, bijuterii si accesorii Helvetansa a inceput anul 2010 cu o crestere de 5% a vanzarilor in primele cinci luni, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cea mai scumpa piesa vanduta fiind un ceas de 30.000 de euro.
“Statisticile noastre arata ca suntem intr-o luna mai bine, intr-o luna mai slab decat in 2009, insa, per ansamblu, in primele 5 luni s-a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut”, spune Adrian Stoican, directorul general al magazinelor Helvetansa.

De asemenea, el adauga ca felul in care va evalua nivelul vanzarilor va fi in totalitate subordonat starii generale a economiei si ca nu poate face previziuni, avand in vedere incertitudinea din piata.

“Suntem inca in conditii de criza si in astfel de momente este o copilarie sa te aventurezi si sa spui ca va fi mai bine sau mai rau. E bine sa fii precaut in declaratii si foarte activ in preocuparile de zi cu zi”, declara Stoican.

In ceea ce priveste vanzarile pentru fiecare categorie de produse din magazin, ceasuri, bijuterii de lux si accesorii, Stoican spune ca proportia in care acestea sunt prezente in magazin se reflecta si in nivelul vanzarilor, astfel ca s-au vandut mai multe ceasuri, chiar daca si interesul pentru bijuterii s-a metinut constant.

“Cel mai scump ceas vandut are pretul de 30.000 de euro”, spun e Stoican. In plus, el considera ca lansarea de noi colectii este una dintre cele mai importante masuri din planul elaborat de companie “pentru a putea face fata vremurilor”.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri