Principiul de baza in marketing pe Internet este eficientizarea dintre primul punct de contact sau promovare si rezultatul dorit. De exemplu, daca scopul este incheierea unei tranzactii, de ce sa lasati clientul sa inoate prin pagini si pagini de text ? Duceti-l direct la o pagina unde sa aiba si informatiile esentiale si posibilitatea de a finaliza tranzactia.
I: Avem o campanie laborioasa pe Internet pentru produsele noastre, dar cu rezultate medii. Ce sugestii ne puteti da pentru a ne creste eficienta ?

R: Majoritatea se apropie cu teama de realizarea unei campanii de marketing; tind sa uite rudimentele marketingului. In orice caz, Internetul nu e un zmeu tehnologic, ci doar o alta forma de mass-media. Ca si celelalte forme, isi are propriile elemente componente, dar se poate ajunge la rezultate pozitive si prin marketing pe Internet.

Principiul de baza in marketing pe Internet este eficientizarea dintre primul punct de contact sau promovare si rezultatul dorit. De exemplu, daca scopul este incheierea unei tranzactii, de ce sa lasati clientul sa inoate prin pagini si pagini de text ? Duceti-l direct la o pagina unde sa aiba si informatiile esentiale si posibilitatea de a finaliza tranzactia.

Cu o organizare corecta, marketingul pe Internet poate creste eficienta unei campanii slabe. Iata cele zece puncte prin care poate realiza acest lucru:

1. Titluri scurte si atractive.
Nu fiti prea creativi, esoterici. Vanzarile raman obiectivul principal.

2. Impulsionare. Daca aveti o oferta de 10% reducere, scoateti-o in evidenta, folositi caractere ingrosate, etc.

3. Adaptare la public. Nu incercati sa vindeti servere de $50,000 unei companii cu cinci angajati.

4. Mesaj si grafica focalizate. Daca promovati oferte speciale de calatorie, nu va preocupati de functionalitatea sitului cat de serviciile pe care vreti sa le vindeti.

5. Amplasarea in diferite puncte, pentru sublinierea mesajului general. Publicati reclame pe propriul site, plasandu-le in mai multe locuri: pe pagina principala, .... Incercati sa cumparati preluari pe alte situri de publicitate pe anumite momente din zi.

6. Actiunea dorita sa fie vizibila. Fiti directi in ceea ce le cereti. Spuneti-le unde sa dea click.

7. Duceti-i acolo unde trebuie. Odata ce le-ati captat atentia si au navigat prin site, nu ingropati finalizarea tranzactiei peste inca cinci pagini. Dati-le posibilitatea sa finalizeze imediat. Daca puteti finaliza inca de la prima pagina, profitati de ocazie.

8. Simplitate.
Daca le-ati captat atentia, nu-i faceti sa inoate prin text. Treceti direct la subiect si oferiti-le ocazii suplimentare de obtinere a informatiilor dorite.

9. Etalati produsul. Daca merita cumparat, merita vazut. O fotografie face cat o mie de cuvinte.

10. O tranzactie inseamna incredere.
Declaratia si certificatul de securitate sa fie la vedere. Clientii sa fie siguri de securitatea tranzactiei. Faceti totul posibil pentru a le insufla incredere. Ar putea fi diferenta dintre o tranzactie si zece.

Faceti ca investitia sa merite. Marketingul sa lucreze in favoarea voastra, fie ca plasati anunturi pe alte situri sau motoare de cautare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Management »



Setari Cookie-uri