Agentia de branding BrandTailors a finalizat procesul de creare a brandului Covasna Taramul Apelor, detinut de catre Azuga Waters.

Dupa ce a lansat la inceputul anului 2010 brandul Azuga Apa de Izvor, managementul companiei Azuga Waters a ales sa isi extinda portofoliul de branduri de apa minerala.

Obiectivul BrandTailors pe parcursul acestui proiect a fost de a crea un brand care sa se poata adresa unui consumator sensibil la pret si mai putin receptiv la beneficiile emotionale de brand, intr-o categorie in care diferenta intre produsele disponibile la raft este greu perceptibila.

“Insecuritatea resimtita de consumatorul care bea apa de la robinet determina o crestere a nivelului de achizitie a apei imbuteliate si, astfel, este favorizata selectia produselor bazata pe nivelul pretului. Din aceste considerente, Covasna Taramul Apelor a fost conceput ca un brand care se pozitioneaza in segmentul de pret economic”, spune Andreea Florea, brand consultant.

Cum produsul provine dintr-un izvor aflat in Covasna, o zona supranumita “statiunea celor 1000 de izvoare”, numele brandului a fost creat astfel incat sa sugereze sursa de provenienta a apei si sa transpuna, in acelasi timp, aceasta regiune geografica intr-un spatiu feeric, un “taram al apelor”.

“Elementul central al designului de ambalaj si al teritoriului vizual al brandului este reprezentat de simbolul portilor, care are doua paliere de semnificatie - primul si cel mai la indemana este acela de decodificare a Covasnei ca zona de provenienta a apei, prin forma si decoratiunile portilor traditionale covasnene. Un al doilea nivel, mai profund, este acela de decodificare a acestor porti ca un prag de trecere catre taramul binecuvantat cu izvoare minerale, un taram care este, in acelasi timp, spatiul de manifestare al brandului”, spune Melania Nemes, senior brand designer.

Covasna Taramul Apelor este al patrulea brand de apa minerala din portofoliul BrandTailors, dupa revitalizarea Bankia si Perla Covasnei si crearea brandului Azuga Apa de Izvor.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri