UniCredit Tiriac Bank a desemnat 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu si Republika Interactive pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate si a programelor de relatii publice. Cele trei agentii au castigat licitatiile organizate de echipa de comunicare a bancii la inceputul acestui an.

23 Communication Ideas va dezvolta strategia de creatie a UniCredit Tiriac Bank si va gestiona implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail si Corporate, precum si a campaniilor de imagine.

"UniCredit Tiriac Bank face parte dintr-un grup puternic, prezent in 22 de tari, care este pe cale sa isi defineasca pozitionarea, strategia de comunicare sau asocierea cu UEFA Champions League. Romania este una dintre tarile care au leadership in acest proces, pe unele dintre componente. Este o provocare pe care si-ar dori-o orice comunicator. Deloc in ultimul rand, echipa UniCredit Tiriac Bank este motivata si inspiranta, o echipa cu care am colaborat excelent in 2010 in proiectele privitoare la UEFA Champions League”, a declarat Bogdan Naumovici, director de creatie 23 Communication Ideas

Agentia Rogalski Grigoriu va colabora cu UniCredit Tiriac Bank pentru elaborarea si aplicarea strategiei de PR pentru anul 2011, menita sa sprijine pozitionarea bancii pe piata din Romania. De asemenea, echipa Rogalski Grigoriu va gestiona implementarea tactica a programelor de comunicare interna a bancii.

Republika Interactive
va gestiona imaginea UniCredit Tiriac Bank in mediul online, fiind responsabila de realizarea si punerea in practica a strategiei si a conceptelor creative in comunicarea cu utilizatorii romani.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Europa FM refuza publicitate de la Gabriela Firea