Iarna asta toata lumea invata sa schieze cu Milka. Pentru ca Milka inseamna ciocolata cu lapte din Alpi, dar si distractie in spirit alpin, cea mai fina ciocolata invita pe toata lumea sa participe la promotia Cu Milka mergi la schi in Alpi!.

Toti amatorii de ciocolata si toti cei dornici de o noua experienta vor avea ocazia sa afle mai multe despre Milka si, in acelasi timp, sa faca primii pasi pe partia de schi.

Campania Cu Milka mergi la schi in Alpi ofera tuturor sansa de a patrunde tainele acestui sport minunat si de a ajunge in locul unde schiatul este la el acasa: in Alpi. Orice ciocolata Milka sau Milka M-Joy ofera lectii de schi date de profesionisti si te provoaca la o competitie chiar in interiorul ambalajului.

Astfel, in perioada 25 decembrie 2005 15 martie 2006, orice Milka sau Milka M-joy se poate transforma intr-un bilet de o saptamana la schi in Alpi sau in weekend-uri de schi la Predeal. Pentru a stimula interesul fata de schi, Milka mai ofera si 100 de perechi de schiuri profesioniste Fischer, 10.000 de schiuri de ciocolata si alte premii.

Castigatorul premiului cel mare va merge in Alpi, impreuna cu 3 prieteni, unde vor avea asigurate lectii de schi si cartele pentru teleschi.

Mai mult, in perioada 7 ianuarie 26 februarie 2006, Milka ii asteapta la fiecare sfarsit de saptamana pe toti amatorii de schi, incepatori sau avansati, sa schieze pe partiile Kalinderu din Busteni si Clabucet din Predeal. Accesul la distractia de pe partiile de schi destinate incepatorilor se face usor, cu 3 ambalaje Milka participantii primind lectii gratuite de schi sub indrumarea directa a unor instructori autorizati.

Legatura dintre Milka si schi este una naturala, de traditie - in toata lumea zeci de evenimente importante din lumea sporturilor de iarna au ca partener Milka. Pentru ca o ciocolata fina cum este Milka se savureaza perfect pe o partie de schi, a venit momentul ca sportul zapezii sa cucereasca si inima romanilor prin actiunile Milka din cadrul promotiei Cu Milka mergi la schi in Alpi.

Spotul ce sustine aceasta campanie are in centru indragita echipa din Alpi: vacuta, marmotele si ursii. Echipa, dedicata sa faca cea mai fina ciocolata, afla ca exista oameni care nu au incercat inca Milka. Pentru a le da un motiv in plus sa savureze cea mai fina ciocolata, ei vin cu ideea de a-i invita pe oameni la ei, in Alpi, si de a le oferi lectii de schi, schiuri adevarate, schiuri de ciocolata si alte premii, declara Viviana Oprea, Asistent Brand Manager Milka - Kraft Foods Romania.

Milka nu este doar cel mai de succes brand de ciocolata din Europa, este si unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. De mai bine de 100 de ani Milka a insemnat tot ce este mai bun din traditia Alpilor, iar in ultimii 11 ani a devenit unul dintre cei mai apreciati sponsori ai sporturilor de iarna. De la Cupa Mondiala de Schi Alpin din Bormio si Campionatul Four Hills pana la Cupa Mondiala de Schi Nordic, anul trecut ciocolata Milka a indulcit peste 70 de evenimente sportive de schi, cu un total de peste 500 de concursuri de Campionate si Cupe Mondiale.

Vanzarile Milka au inregistrat o crestere spectaculoasa in anul 2005. Acestea s-au dublat fata de anul precedent, urmand astfel tendinta crescatoare inregistrata inca de la lansarea marcii pe piata din Romania.

Kraft Foods este numarul 1 pe piata de ciocolata din Romania, inregistrand un venit de 78 milioane dolari in 2004. Venitul realizat de companie pe piata locala in anul 2005 s-a bucurat de o crestere procentuala de ordinul zecilor comparativ cu anul 2004. Unul dintre factorii cheie pentru aceste performante este cresterea de piata, un altul fiind inovatiile care aduc beneficii consumatorilor si care se bazeaza pe sondaje si pe tendintele pietei.

Consumatorii de ciocolata Milka sunt in special consumatorii din mediul urban cu venituri peste medie. Pentru Milka M-joy targetul este constituit in principal din tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 35 de ani, activi, care petrec mult timp in aer liber si consuma Milka M-joy pentru un plus de energie.

Kraft Foods Romania este o filiala a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializeaza, in peste 150 de tari, marci de renume international, cum ar fi: branza Kraft, cafeaua Jacobs si Maxwell House, biscuitii Nabisco, crema de branza Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer, cerealele Post si ciocolata Milka.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri