Google a devenit in acest an cel mai valoros brand din lume, estimat la 44,29 miliarde de dolari, si a inlocuit liderul de anul trecut Walmart intr-un top realizat de compania britanica de consultanta Brand Finance, in care noua din primele zece pozitii sunt ocupate de marci americane, informeaza Mediafax.
In 2010, Google se situa pe locul secund.

Primele zece pozitii in clasamentul pentru 2011 al celor mai valoarose 500 de branduri din lume sunt completate de Microsoft (42,8 miliarde de dolari), Walmart (36,22 miliarde de dolari), IBM (36,1 miliarde de dolari), Vodafone (30,67 miliarde de dolari), Bank of America (30,62 miliarde de dolari), General Electric (30,5 miliarde de dolari), Apple (29,54 miliarde de dolari), Wells Fargo (28,9 miliarde de dolari) si AT&T (28,88 miliarde de dolari).

Singura prezenta in top zece din afara SUA este grupul britanic Vodafone.

Pentru prima data, brandul Coca-Cola nu a fost inclus intre primele zece, situatie explicabila prin trendul in randul consumatorilor din statele dezvoltate de a se orienta catre bauturi mai sanatoase, necarbonatate, se arata intr-un comunicat al Brand Finance.

Coca-Cola, cu o valoare de 25,8 miliarde de dolari, a coborat pe pozitia 16, de pe 3 anul trecut.

Nokia a avut cel mai mare declin dintre cele 500 de branduri analizate, respectiv 9,9 miliarde de dolari, din cauza dificultatilor inregistrate pe piata smartphone-urilor. Astfel, cel mai mare producator de telefoane mobile din lume a coborat de pe locul 21 pe 94, cu o valoare a marcii de 9,66 miliarde de dolari.

Facebook
a intrat in topul Brand Finance si o valoare de 3,7 miliarde de dolari.

Compania britanica a lansat topul celor mai valoaroase branduri in 2007, iar anul urmator acesta a fost extins de la 250 de marci la 500.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri