La intrebarea "cat costau alimentele inainte de Revolutie si cum a evoluat salariul real intre 1970 si 2010?" gasiti raspuns pe unul dintre blogurile recomandate de wall-street.ro.
In anul 1985, salariul mediu era de 2.827 lei, ceea ce inseamna ca se puteau cumpara 2.019 oua pe luna spre exemplu. In prezent, un ou costa in medie 0,45 lei (la cofraj de 30 bucati, in cantitati mai mici sunt mai scumpe), iar asta inseamna ca un salariat care castiga 1.400 lei pe luna (salariul mediu net) poate cumpara peste 3.000 de oua, cu 50% mai multe decat in urma cu 25 de ani, potrivit unei analize pe care o gasim pe blogul businessday.ro.

Despre singura predictie cu sanse sa se implineasca, referitoare la Japonia, scrie profesorul universitar Bogdan Glavan pe Logec.ro.

"Personal cred ca singura predictie cu sanse sa se implineasca este cresterea datoriei publice si grabirea colapsului sistemelor de asigurari sociale. Starea finantelor publice japoneze a atins deja, ca sa imprumut o expresie intens folosita in ultima saptamana, the melting point. Datoria publica a Japoniei este de 220% din PIB. Cea mai mare parte a acesteia a fost acumulata in urma unui alt dezastru – criza economica de la sfarsitul secolului trecut", explica acesta.

Facebook trece printr-o transformare continua, adaugand noi optiuni si aratand o deschidere foarte mare catre branduri si companii. Manafu a compilat 6 noutati recente, pe care le gaseste foarte utile sau cel putin demne de urmarit in viitorul apropiat.

Google a devenit anul acesta cel mai valoros brand din lume, depasind Microsoft si Wal-Mart, conform topului publicat de Brand Finance, scrie Marketing Magazine, dupa cum arata Dan Dragomir pe blogul sau.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri