Google si-a cerut scuze public pentru erorile serviciului social Buzz, care a starnit proteste din partea clientilor atragand totodata si atentia autoritatilor de reglementare, compania americana ajungand dupa mai multe luni la o intelegere cu organismul Federal Trade Commission (FTC) pe marginea scandalurilor legate de incalcarea dreptului la viata privata.

Google a cazut de acord cu FTC sa auditeze toate practicile legate de Google Buzz, de proces urmandu-se a se ocupa o companie independenta pe o perioada de 20 de ani, scrie presa internationala.

“Nu ne iese totul perfect din prima”, a declarat Alma Whitten, director of privacy la Google. “Lansarea Google Buzz nu a oferit transparenta noastra obisnuita, dezamagind o parte dintre clientii nostri”, recunoaste aceasta.

Imediat dupa lansarea Google Buzz, compania a fost asaltata de mii de critici din partea clientilor care spuneau ca e-mail-urile lor sunt aproape publice, precum si alte date personale.

Pe fundalul intelegerii dintre Google si FTC, compania americana a lansat un nou serviciu, “+1”, care va indeplini o functie asemanatoare cu cea a butonului “Like” de la Facebook.

Utilizatorii care au activat profilul Google si noua functie vor putea sa recomande (sa placa – n.r.) orice link dintr-o pagina Google si altor prieteni.

Utilizatorii vor putea semnala astfel si rezultate ale cautarilor dar si spot-uri publicitare, facandu-le vizibile mai multor utilizatori.

“Vom lansa, treptat, serviciul +1, incepand initial pe Google.com in limba engleza”, a declarat managerul de produs al companiei Rob Spiro. “In urmatoarele saptamani acesta va deveni din ce in ce mai vizibil in mai multe regiuni”.

Citeste aici mai multe despre serviciu.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Google sustine ca a atins ''suprematia cuantica''