“Nu ne iese totul perfect din prima”, a declarat Alma Whitten, director of privacy la Google. “Lansarea Google Buzz nu a oferit transparenta noastra obisnuita, dezamagind o parte dintre clientii nostri”, recunoaste aceasta.
Imediat dupa lansarea Google Buzz, compania a fost asaltata de mii de critici din partea clientilor care spuneau ca e-mail-urile lor sunt aproape publice, precum si alte date personale.
Pe fundalul intelegerii dintre Google si FTC, compania americana a lansat un nou serviciu, “+1”, care va indeplini o functie asemanatoare cu cea a butonului “Like” de la Facebook.
Utilizatorii care au activat profilul Google si noua functie vor putea sa recomande (sa placa – n.r.) orice link dintr-o pagina Google si altor prieteni.
Utilizatorii vor putea semnala astfel si rezultate ale cautarilor dar si spot-uri publicitare, facandu-le vizibile mai multor utilizatori.
“Vom lansa, treptat, serviciul +1, incepand initial pe Google.com in limba engleza”, a declarat managerul de produs al companiei Rob Spiro. “In urmatoarele saptamani acesta va deveni din ce in ce mai vizibil in mai multe regiuni”.
Citeste aici mai multe despre serviciu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: