Agentia Publicis, parte a grupului Publicis Romania, a raportat afaceri de 13,7 milioane de euro anul trecut, in scadere cu circa 9% fata de 2009.
Potrivit lui Alex Badila, managing director al agentiei, creatia publicitara “se chinuie, dar este inca in viata” in aceasta perioada. O mare influenta asupra starii creativitatii o are tendinta de inlocuire a ideilor cu potential cu idei rapide.

“Deocamdata exista un sentiment de optimism in advertising, dar nealimentat de absolut nimic concret. Piata va fi, cel mai probabil, la un nivel similar cu anul trecut si aceasta doar daca a doua jumatate a anului va fi mai buna”, a mai spus Badila.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media&advertising: De ce sunt optimisti publicitarii?
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri