Revista blogurilor de business: Cum vad bloggerii implicarea sociala

Citeste care sunt cele mai importante articole de astazi de pe blogurile de business.

Adrian Ciubotaru scrie despre cum vad bloggerii implicarea sociala. cele mai apreciate companii sunt Petrom, Vodafone si Raiffeisen Bank, iar cel mai mentionat criteriu de apreciere a unei companii este reprezentat de investitiile in protectia mediului inconjurator.

Biziday.ro prezinta armistitiul socializarii on-line. retea de socializare facuta de Facebook si chinezi reprezinta compromisul perfect pentru ambele parti. Guvernul comunist de la Beijing va putea sa inabuseasca din fasa orice tentativa de revolutie orchestrata on-line, in vreme ce Facebook va reveni, ce e drept sub o alta forma, pe piata chineza, cea mai mare din lume atat din punct de vedere al numarului de utilizatori cat si din punct de vedere al potentialului de dezvoltare.

Cristian Orgonas se intreaba pe blogul sau daca ar trebui descurajata creditarea in valuta. Ramane de vazut ce masuri va lua BNR in sensul restrictionarii creditului in valuta, insa aceste masuri vin cam tarziu, iar efectele vor fi discutabile. De ce? Pentru ca problemele din sistemul bancar nu sunt generate de creditele acordate in ultimii doi ani, ci de creditele acordate inainte de criza, atunci cand normele de prudentialitate erau extrem de generoase pentru banci si clienti.

Cristi Manafu anunta ca Alex Mihaileanu, cunoscut in blogosfera pentru blogul Subiectiv.ro, a inregistrat la OSIM marca “subiectiv”. “Avand si eu experienta unor marci inregistrate in ultimii ani pentru evenimentele Evensys, stiu ca procesul e costisitor, insa la final marca iti da o liniste cand vrei sa construiesti ceva in jurul unui nume”, scrie Manafu pe blogul personal.

Bobby Voicu scrie depre Antena2.ro, rebranduit si relansat. “Prima lansare facuta «in mandatul meu» la Intact Interactive, insa care nu mi se datoreaza aproape deloc, pentru ca deja se pornise proiectul cand am venit eu, este Antena2.ro”, povesteste el.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri