Online-ul a devenit un instrument standard in disciplina fiecarei agentii de publicitate din Statele Unite ale Americii. Astfel, serviciile digitale au reprezentat aproximativ 28% (circa 8,5 mld. dolari) din veniturile obtinute anul trecut de cele 900 de agentii de publicitate analizate de publicatia Ad Age pentru Agency Report 2011.

Fata de 2009 ponderea online-ului in veniturile agentiilor a crescut anul trecut cu aproximativ 3%, iar din punct de vedere valoric avansul a fost de 16,9%.

Mai exact, sase din zece dolari directionati catre online – sau 5,1 mld. dolari – au fost atrasi de agentiile specializate pe zona digital precum Digitas (Publicis Groupe) si Sapient Nitro (Sapient Corp.).

“In mod fundamental consider ca orice nu este digital in acest moment va deveni in curand sau va deveni la fel de repede un lucru neimportant”, a afirmat John Wren, presedinte si CEO al Omnicom.

Deloc surprinzator, start-up-urile tind sa aiba o orientare puternica spre online. Spre exemplu, veniturile Pereira&O'Dell, o agentie de publicitate din San Francisco, au fost sustinute anul trecut in proportie de 55% de proiectele online.

Totodata, agentiile de relatii publice au abordat o strategie mai agresiva spre zona online, veniturile din aceste activitati dublandu-se in 2010.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Pretul petrolului a explodat dupa atacul cu drone asupra rafinariilor