Pro TV SA, cel mai important jucator pe piata locala de televiziune, a raportat in primul trimestru al anului o scadere a cifrei de afaceri de 6%, pana la 34,3 mil. dolari, se arata in raportul financiar al companiei.
Cifra de afaceri a Pro TV SA afisata in primul trimestru al anului trecut a fost de 36,5 mil. dolari.

Totodata, profitul operational (OIBDA) a inregistrat un declin pana la 3,4 mil. dolari, fata de valoarea de 4,5 mil. dolari, atinsa in primul trimestru din 2010.

Din Pro TV SA fac parte canalele Pro TV, Pro Cinema, Pro TV International, Acasa, Sport.ro si MTV.

Potrivit raportului financiar, CME, grup care detine mai multe canale de televiziune in Europa Centrala si de Est, a inregistrat in primul trimestru o crestere a cifrei de afaceri pana la 172,8 mil. dolari, in timp ce OIBDA a avansat pana la 14,2 mil. dolari.

“Veniturile si profitul operational al CME au crescut semnificativ in primul trimestru. Am obtinut un cash-flow pozitiv, peste obiectivele noastre. Aceasta evolutie a fost determinata de pastrarea pozitiei de lideri de piata, controlul riguros al costurilor, contributia pozitiva a operatiunilor din Bulgaria si cresterea diviziilor Media Pro Entertainment si New Media (online). Credem ca toate pietele de publicitate TV vor creste in 2011”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si CEO al CME.

Divizia Media Pro Entertainment, care opereaza studiourile de film, si-a majorat afacerile cu 43%, pana la 40,1 mil. dolari, in timp ce divizia New Media a raportat afaceri in crestere cu 29,7%, pana la 2,6 mil. dolari.

Central European Media Enterprises opereaza pe pietele din Bulgaria, Croatia, Cehia, Romania, Slovacia si Slovenia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri