Lansat pe piata din Romania in urma cu zece ani, brandul de bere Carlsberg, produs in Romania de catre compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) are o noua identitate, miscare ce face parte din campania internationala de repozitionare a marcii.
Campania de relansare a marcii de bere Carlsberg in Romania a reprezentat o investitie de aproximativ 2 mil. euro, a declarat Doron Zilberstein (foto), vicepresedinte de marketing al URBB.

“In ultimii trei ani segmentul berilor super premium din Romania a inregistrat un declin dramatic, de pana la 30%. Berea Carlsberg a inregistrat si ea un declin, insa mai mic decat piata. Speram la o stabilizare in acest an”, spune Zilberstein.

Daca in ultimii doi ani compania a introdus promotii pentru a creste vanzarile pe zona berilor super premium, pozitionarea se va schimba in urma acestei relansari in jurul continutului.

“Vrem sa stergem putin praful de pe acest brand. Ne vom pozitiona si jurul consumatorilor tineri, care pot adauga un leu in plus pentru a-si cumpara o bere super premium. Nu e ca si cum ar cumpara un Mercedes”, explica vicepresedintele de marketing al URBB.

Potrivit acestuia, compania estimeaza o crestere de peste 10% a vanzarilor ca urmare a repozitionarii brandului. In prezent, Carlsberg detine o cota de piata de 25% pe segmentul berilor super premium din Romania, fiind al doilea brand ca importanta, potrivit datelor companiei.

Spre exemplu, in Marea Britanie Carlsberg detine o cota de piata de 16%, brandul fiind comercializat in trei variante. Cel mai mare consum este realizat pe segmentul mainstream, potrivit lui Isaac Sheps, CEO al Carlsberg Marea Britanie.

Marea Britanie genereaza aproximativ 40% din vanzarile Carlsberg din lume, in conditiile in care compania vinde aici 5 mil. hectolitri annual.

In Romania brandurile conteaza. E vorba de status. Chiar si studentilor le place din cand in cand sa fie vazuti «in compania» unor branduri premium. Daca in Germania consumatorii se uita la pret, in Romania acestia inca se uita la branduri”, completeaza Doron Zilberstein.

Grupul Carlsberg a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 9 mld. euro si un profit de 1 mld. euro. Compania produce anual 35 mld. sticle, fiind prezenta in 140 de tari. In cadrul grupului lucreaza 41.000 de angajati.






Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri