Publicis, unul din cele mai mari patru grupuri de comunicare din lume, a cumparat agentia digitala americana Rosetta pentru suma de 575 milioane de dolari. In urma achizitiei, mai mult de 30% din veniturile grupului vor fi generate de mediul digital, potrivit brandrepublic.com.
Rosetta este cel mai recent business de digital achizitionat de Publicis, care in ultimii ani a mai preluat companiile Razorfish, Digitas si Publicis Modem.

Agentia Rosetta, specializata in consultanta si strategie, va continua sa functioneze ca brand de sine statator, sub managementul lui Chris Kuenne, fondator si director executiv.

In 2010, veniturile agentiei au crescut cu 23,1%, la 250 milioane de dolari. Printre clientii Rosetta se numara Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Marriott, Research In Motion, T-Mobile si Valvoline.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri