Publicis, unul din cele mai mari patru grupuri de comunicare din lume, a cumparat agentia digitala americana Rosetta pentru suma de 575 milioane de dolari. In urma achizitiei, mai mult de 30% din veniturile grupului vor fi generate de mediul digital, potrivit brandrepublic.com.

Rosetta este cel mai recent business de digital achizitionat de Publicis, care in ultimii ani a mai preluat companiile Razorfish, Digitas si Publicis Modem.

Agentia Rosetta, specializata in consultanta si strategie, va continua sa functioneze ca brand de sine statator, sub managementul lui Chris Kuenne, fondator si director executiv.

In 2010, veniturile agentiei au crescut cu 23,1%, la 250 milioane de dolari. Printre clientii Rosetta se numara Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Marriott, Research In Motion, T-Mobile si Valvoline.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Jorg Riommi, noul CCO Publicis in Europa Centrala si de Est