Reteaua internationala JWT, din care face parte si agentia CohnandJansen JWT, a lansat recent Brand Toys, un instrument online de vizualizare a brandurilor care permite utilizatorilor sa compare caracterul si personalitatea a peste 3.000 de branduri din intreaga lume.
Brand Toys analizeaza informatiile studiului BrandZ realizat de Millward Brown, luand in considerare analizele, cautarile si mentiunile in timp real in social media (Social Mention), generand o imagine a personalitatii brandului sub forma unei jucarii amuzante. Brand Toys isi propune sa ofere o imagine asupra modului in care consumatorii din intreaga lume inteleg si simt in legatura cu brandurile.

Utilizatorii Brand Toys pot face comparatii intre diverse branduri sau pot vedea care este evolutia brandurilor de la tara la tara.

Crearea Brand Toys are la baza premisa ca brandurile risca sa devina plictisitoare pentru consumatori, pe masura ce interactiunea lor cu brandul respectiv creste. De aceea, este necesar ca brandurile sa fie mentinute creative, cu accent pe divertisment si implicare si nu pe conservatorism.

“Pentru a asigura un viitor propice brandurilor, este necesar ca marketingul sa fie considerat o disciplina creativa. Brand Toys reprezinta brandurile asa cum sunt ele percepute de consumatori, cu personalitate si caracter si nu ca o serie de numere sau mecanisme complexe”, a declarat Guy Murphy, Worldwide Planning Director JWT .

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri