Senior Interactive va gestiona comunicarea interactiva pentru campania de lansare a noilor sortimente de ciocolata Heidi Gourmette.
Campania a fost precedata de o aplicatie Facebook care a functionat ca teasing. In timpul celor 4 saptamani de pre-campanie, prima aplicatie din seria “Rasfatul Simturilor” a adus peste 10.000 de fani noi pe pagina Heidi. In prezent, brandul Heidi are peste 26.000 de fani in reteaua de socializare.

Din partea Senior Interactive, de aceasta campanie s-au ocupat Vasile Alboiu - creative director, Andreea Dragomir – senior copywriter, Daniel Oprea – art director, Eleodor Ghenoiu – senior strategic planner, Ximena Dragusin – account director, Luiza Binga – account manager, Gabriela Stanca – junior account executive, Razvan Albu – senior project manager, Ionut Ciubotariu – director of operations.

Din partea Heidi au participat Corina Bors – marketing manager, Simona Popi – PR si online communication manager, Ionut Baragan – product manager.

Senior Interactive este o agentie de comunicare digitala din Romania, parte din Senior Group, alaturi de Senior Software si SincronHR. Principalele servicii oferite sunt: consultanta si strategie de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development, integrare cu campanii si promotii offline, search engine optimization, dezvoltarea de advergames.

Heidi Chocolat, parte a grupului elvetian Confisseur Laederach, a intrat pe piata din Romania in anul 1994, prin constructia unei fabrici de ciocolata in Bucuresti. In prezent, compania are peste 300 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri