Vanzarile cotidienelor nationale au scazut, fara exceptii, in perioada ianuarie-martie 2011, potrivit datelor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Presa scrisa isi continua declinul, in conditiile in care toate cotidienele nationale au raportat scaderi ale vanzarilor in primul trimestru, comparativ cu perioada similara a anului anterior.

Cea mai mare depreciere a avut-o Adevarul, ale carui vanzari au scazut in medie cu 80.300 de exemplare pe editie.

Vanzarile tabloidelor Click, Libertatea si CanCan au scazut cu 35-45.000 de exemplare pe editie, urmate in topul scaderilor de Jurnalul National (minus 14.900 exemplare vandute pe editie) si Evenimentul Zilei (minus 11.000 de exemplare).

Celelalte cotidiene au raportat scaderi cuprinse intre 2.000 si 5.000 de exemplare pe editie. O scadere notabila a inregistrat si Financiarul, care a ajuns la numai 2.500 de exemplare vandute pe editie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Ziarul Bisericii Ortodoxe, mai vandut decat ziare ca Adevarul sau EVZ