“Sunt foarte fericit. E cea mai mare realizare in 20 de ani de publicitate. Ma pot retrage fericit in 2015”, a declarat pentru
wall-street.ro Bogdan Enoiu, seful grupului McCann, dupa ce agentia pe care a fondat-o
a castigat seara aceasta doua Grand Prix-uri, doua premii de aur si doua bronzuri la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume.
McCann Erickson a castigat doua Grand Prix-uri la categoriile “promo & activation” si “direct” pentru
campania “Noul Rom”, in care ambalajul batonului de ciocolata Rom a fost inlocuit cu steagul american pentru a trezi nationalismul consumatorilor romani.
Sunt primele Grand Prix-uri din istoria publicitatii romanesti, luate la cel mai important festival de profil din lume. De asemenea, McCann Erickson a mai castigat in seara aceasta doua premii Gold la sectiunile "promo & activation" si "direct" si doua Bronze pentru PR.
La miezul noptii, Bogdan Enoiu era proaspat sosit in Cannes, direct la petrecerea de sarbatorire a premiilor, impreuna cu reprezentantii celorlalte agentii romanesti care venisera pe Riviera Franceza.
“Am pierdut avionul spre Cannes. Lufthansa n-a vrut sa inteleaga ca am premii de ridicat. Cineva de la noi de la media a ridicat premiile”, a mai spus Enoiu.
“Am luat nu numai doua Grand Prix-uri, ci si doua aururi si doua bronzuri. Mai asteptam si alte premii, Titanium (trofeul pentru campanii integrate – n.r.)”, a adaugat el. “Am batut toate recordurile si am pus Romania pe harta la Cannes, nu numai cu filmul ci si cu publicitatea”.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: