McCann Erickson Romania a mai castigat un premiu la festivalul de publicitate Cannes Lions: Silver la categoria media, pentru campania “Noul Rom”, client Kandia Dulce.
Premiul pentru media este cel de-al saptelea trofeu castigat pana acum de McCann Erickson la festivalul Cannes Lions 2011. Luni seara, agentia a ridicat doua Grand Prix-uri si doua Gold-uri la sectiunile “promo & activation” si “direct”, precum si doua Bronze-uri la sectiunea PR.

Campania “Noul Rom”, prin care ambalajul a fost inlocuit cu steagul american, a avut ca obiectiv transformarea batonului de ciocolata Rom, nascut in anul 1964, intr-un brand relevant pentru tineri.

Enoiu, McCann: Premiile de la Cannes sunt cea mai mare realizare. Ma pot retrage fericit in 2015
Romania este marele castigator la Cannes pentru campania ROM cu steag american
Ciocolata Rom isi pune pe ambalaj steagul american ca sa porneasca o dezbatere despre valorile romanesti

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri