Ultima editie a cotidianului britanic News of the World a vandut circa 4 milioane de copii, fata de media obisnuita de 2,6 milioane de exemplare. Ziarul de duminica cu o traditie de 168 de ani s-a inchis in urma unui scandal generat de interceptari telefonice ilegale si oferire de mita.
News of the World a fost inchis de catre proprietarul sau, Rupert Murdoch, dupa o aparitie continua de 168 de ani, timp in care a scos 8674 de editii, potrivit brandrepublic.com. Decizia a survenit in urma scandalului generat in Marea Britanie, dupa ce s-a descoperit ca jurnalisti ai News of the World au solicitat unui detectiv privat sa sparga casuta vocala de pe telefonul adolescentei Milly Dowler, ucisa in 2002. Acelasi detectiv ar fi obtinut informatii private si de la rudele unor soldati britanici ucisi in Afghanistan si Irak, precum si de la supravietuitorii atacului terorist din iulie 2005.

“Pur si simplu, ne-am pierdut calea”, arata ultimul editorial al ziarului. “Au avut loc interceptari telefonice ilegale, si pentru asta acestui ziar ii pare foarte rau. Nu exista nici o justificare pentru acest rau ingrozitor. Nici o justificare pentru durerea cauzata victimelor sau pentru pata profunda pe care a lasat-o pe istoria noastra mareata”.

Ultima editie a News of the World a vandut circa 4 milioane de exemplare – cea mai mare cifra de vanzari din ultimii 10 ani. Concurentii tabloidului au folosit inchiderea News of the World pentru a se promova si a oferi preturi speciale. The Mail on Sunday, Sunday Express, Daily Star on Sunday, Sunday Mirror si The People au tiparit tiraje suplimentare in acest weekend.

Cititi si: Ce lasa in urma News of the World: Povestea celui mai mare scandal mediatic al anului in Marea Britanie

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri