Noua campanie consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri). Sloganul Ia o pauza si fii tare-n parcare! se inscrie sub celebra platforma de comunicare internationala Have a break. Have a Kit Kat si face referire la premiile deosebit de atragatoare puse in joc : 18 scutere Aprilia Sportcity 125.
Mecanismul promotiei este simplu : participantii trimit prin SMS codul unic de pe interiorul ambalajului de Kit Kat si participa automat la loteria saptamanala, care va fi organizata timp de 9 saptamani consecutive. La promotie participa toate variantele de Kit Kat: Chunky, White, precum si cea mai noua aparitie din gama Kit Kat Peanut Cream.
Echipa care a dezvoltat campania promotionala :
Din partea Nestl Romania : Daniel Ehrenberger Marketing Director, Elysse Vincze Confectionery Brand Manager.
Din partea Scala JWT : Vilma Ignat Client Service Director, Raluca Petrescu, Account Assistant, Bogdan Gheorghiu Creative Director & Senior Art Director, Irina Tomsa Copywriter, Ilinca Dumitrescu A/V Production Director.
Spoturile TV au fost produse in colaborare cu: Anton Groves regizor, Oliver Jacomelli Director of Photography si casa de productie Saga Film, iar post-productia a fost asigurata de Chainsaw Romania.
Nestle, cel mai mare producator de produse alimentare la nivel global, a fost fondata in 1886 de Henri Nestle, si are sediul in Vevey, Elvetia. Brandul Kit Kat a fost lansat in 1937. Sloganul Have a break. Have a Kit Kat, care i-a adus celebritatea, a implinit 47 de existenta si continua sa aiba acelasi succes la public in toate tarile unde este utilizat. In Romania, Kit Kat a fost lansat de catre Nestl Romania in septembrie 2004.
Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996 si face parte din reteaua multinationala JWT, membra a celui mai mare grup de comunicare din lume WPP.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: