Ursus, Bergenbier, Coca-Cola, Adidas, Dacia si Ceresit au fost brandurile care au ramas in memoria consumatorilor in timpul meciului Romania-Franta, difuzat de TVR1, conform unui studiu realizat de Exact Cercetare si Consultanta, agentia de cercetare de piata a grupului de comunicare BBDO.

Astfel, Ursus, brandul cel mai bine memorat de catre public a fost mentionat de 6% dintre subiecti, Bergenbier de 5,5%, Coca-Cola (3%), Adidas (2,4%), Dacia (1,4%) si Ceresit (1,3%).

Urmatoarele branduri, conform mentionarilor spontane facute de catre intervievati, sunt: Heineken, Baumax, Pepsi, Borsec, Cosmote, Intersport, Orange, Suzuki, Cava d'Oro si Stanley Bet - toate cu procente de sub 1%.

Cercetarea a masurat notorietatea spontana a brandurilor promovate pe durata meciului si intre reprize si se refera la publicul din mediul urban, cu varste cuprinse intre 15 si 64 de ani, persoane care au urmarit cel putin 5 minute meciul de fotbal.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 208 interviuri telefonice, aleator, probabilistic. Eroarea maxima asociata procentelor este de 3,2%.

Exact Cercetare si Consultanta este o agentie de cercetare de piata full service, care anul trecut a avut o cifra de afaceri in jurul a 450.000 de euro.

Compania face parte din BBDO Romania, grup de comunicare care in 2010 a inregistrat un business de circa 26,9 milioane de euro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri