In luna decembrie a anului trecut Supreme Chocolate SRL a organizat un pitch pentru cele 2 conturi, ciocolata Primola si biscuitii Ulpio, la care au participat 5 agentii. Odyssey a fost desemnata agentia care va prelua comunicarea integrata a celor 2 marci in 2006.

Cristi Stancu, Director Marketing Supreme Chocolate: A fost un picth in care am vazut multe idei interesante insa strategia si creatia propusa de Odyssey s-a pliat cel mai bine pe asteptarile noastre.
Suntem entuziasti de castigarea celor doua conturi, mai ales ca a fost un efort sustinut al unei echipe extinse la sfarsitul anului trecut. Primola si Ulpio sunt 2 branduri relativ tinere, care au crescut si si-au format o identitate conturata. Ne dorim in acest an ca proiectele dezvoltate impreuna sa isi aiba un aport important in construirea celor doua marci, declara Diana Flutur.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri