Cea mai buna campanie integrata din ultimii zece ani este „Ziua Barbatului 2007-2011” pentru brandul Bergenbier, realizata de grupul de comunicare Leo Burnett, potrivit publicitarilor care au jurizat in cadrul galei "10 ani de creativitate romaneasca".
Grupul Leo Burnett a mai castigat titlul si pentru cea mai buna campanie de televiziune pentru brandul Altex (cu spoturile Batman si Starwars) si pentru cea ma buna campanie outdoor si indoor (anotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) pentru „Dinozaurii”. Aceasta campanie a fost realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.

Cea mai buna campanie online a fost „Prima piesa de teatru pe Facebook” realizata de Propaganda pentru Undercloud, iar cea mai buna campanie de radio a fost realizata de Publicis pentru Politia Capitalei. Campania se numeste „Text Kills”.

Premiul pentru campanii de presa scrisa nu a fost acordat.

Pe langa aceste premii au mai fost acordate inca 65 de premii, in total fiind premiate 15 agentii

Agebtiile premiate au fost: Gavrila&Asociatii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 Romania, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi Romania si Webstyler.

Cele mai premiate branduri ale serii au fost: Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy, Timisoreana si Western Union.

In competitie au fost inscrise 23 de agentii si peste 600 de lucrari. Toate lucrarile participante vor fi incluse in prima arhiva a publicitatii romanesti, care va fi disponibila online pe siteul www.zeceani.ro. In curand si se vor putea viziona si in cafeneaua Insitute, The Café, in perioada 20 octombrie - 1 noiembrie.

Premiile au fost acordate de un juriu format din Adrian Preda - MRM, Alina Gavrila-Bortun - Gavrila si Asociatii, Andrei Tripsa - Three, Bogdan Moraru - Propaganda, Bogdan Naumovici - 23 Communication Ideas, Carmen Tiderle - Leo Burnett & Target, Catalin Rusu - Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita- DraftFCB Bucharest, Corina Bacanu - DDB Bucharest, Cristian Munteanu - TBWA, Dani Macarie - Ogilvy Group, Ema Prisca - Grey Worldwide Bucharest, Emilian Arsenoaiei - Arsenoaiei & Matasel, Liviu David - Next Advertising, Liviu Turcanu - Mercury 360, Mihai Fetcu - Lowe&Partners, Mihai Gongu- Graffiti BBDO, Octav Gheorghe - Gavrila si Asociatii, Laura Iane - Saatchi&Saatchi, Razvan Capanescu - Publicis, Sorin Tranca - Friends Advertising, Titus Dumitrescu - Ogilvy Romania, Vali Suciu - Odyssey Communication.

10 ani de creativitate romaneasca este un eveniment organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO), pentru a marca zece ani de realizari in publicitatea romaneasca.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri