Un nou standard de masurare a creativitatii si performantei si o noua identitate corporativa lansate cu sprijinul globl al tuturor angajatilor JWT
New York Feb. 28, 2005 JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si a patra ca dimensiuni la nivel global, se relanseaza astazi ca un start-up de un miliard de dolari, cu evenimente in cele peste 300 de birouri din 87 de tari.

Un nou rol, un nou obiectiv, o noua filozofie

Traim intr-o lume in care consumatorul este un cunoscator inteligent dar care nu are niciodata destul timp si atentie pentru noi si care este, mai ales, stapan pe situatie. Un consumator aflat la cutite cu mesajele voluminoase, repetitive, bazate pe retete si formule si coborite la nivelul lui, spune Bob Jeffrey, Worldwide CEO al JWT, explicand motivele pentru care agentia a ajuns sa se reinventeze. Cea mai semnificativa contributie pe care o aducem clientilor este capacitatea noastra de a recunoaste ca lumea e in schimbare, ca in ea clientul este Rege, timpul e noua moneda de schimb, iar rasplata se masoara in durabilitatea si puterea relatiilor. Faptul ca intelegem toate acestea ne-a ajutat sa ne definim rolul, obiectivul si filozofia.

Suntem prea mari ca sa ne permitem sa copiem pe cineva. Am fost pionieri dintotdeauna, iar ziua de azi reprezinta punctul de start al transformarii noastre intr-o agentie in care creativitatea traieste chiar in miezul organizatiei, a continuat Jeffrey. Viata asa cum o stim se va schimba enorm. Iar noi suntem devotati acestei schimbari, inovatiei si vrem sa gandim si sa actionam ca un start-up, dar unul care valoreaza un miliard de dolari, o organizatie rapida, cu ierarhie plata, unde totul e mult mai placut.

Implementarea noului standard

Dincolo de evenimentele de relansare, diverse si neconventionale in toata lumea, managementul local si regional, impreuna cu directorii de creatie, vor folosi ziua de azi pentru a prezenta colegilor lor noua perspectiva JWT, care recunoaste valoarea extraordinara a timpului si crede ca publicitatea trebuie sa se concentreze pe idei care asigura brandurilor cat mai mult timp petrecut cu consumatorii lor. Acest concept a fost dezvaluit pentru prima data de catre Bob Jeffrey luna trecuta, la sedinta de management din Miami, Florida, la care au participat echipele de conducere ale agentiilor JWT din intreaga lume.

Tot astazi, fiecare birou JWt din lume va introduce in munca zilnica noul Standard de Creatie JWT, un set de 10 criterii cu care va fi confruntatata spre evaluare munca intregii retele, precum si Health Check, un instrument de evaluare cantitativa si calitativa care, pentru prima oara, va duce agentiile JWT dincolo de simpla masurare financiara a performantei.

Toti angajatii JWt peste 8.500 de oamnei in intreaga lume vor incheia ziua prin semnarea unui Contract de Parteneriat Creativ, un document care reia idea ca trebuie sa incetam a mai intrerupe lucrurile care-i intereseaza pe oameni si sa devenim, in schimb, unul dintre ele. Contractul simbolizeaza acceptarea responsabilitatii si implicarea personala a fiecarui om din reteaua JWT in imbunatatirea produsului creativ al retelei precum si in redesenarea viitorului agentiei si industriei.

Adevaratul semn al schimbarii va fi insasi munca noastra in viitor, a continuat Jeffrey. Numai cand vom reusi, cu consecventa, sa producem idei adevarate, care vor face oamenii sa-si doreasca sa petreaca mai mult timp in compania brandurilor clientilor nostri, numai atunci ne vom putea considera transformati.

Pionieratul JWT

JWT si-a fundamentat reinventarea pe o traditie a pionieratului care numara, printre altele, prima agentie de publicitate din lume, primul shop media din lume, primul ad de presa din lume, prima retea internatiopnala de agentii de publicitate din lume. JWT a inventat ad-ul de presa, a fixat durata optima a spotului TV la 30 de secunde, a inventat planificarea strategica si testimonialul.
In Romania, JWT a fost prima agentie de publicitate internationala, cu birouri deschise in 1932.

Bucuresti Feb. 28, 2005 Scala JWT, agentie de publicitate full-service cotata de Advertising Age pe locul 7 in Romania, face si ea primul pas in aceasta relansare mondiala.

Astazi, dupa prezentarea noii filozofii, a studiilor care au stat la baza ei, precum si a noilor standarde de creatie si performanta, toti angajatii Scala JWT vor semna Contractul de Parteneriat Creativ. Ziua se va incheia cu o petrecere-surpriza.
Pentru publicul extern, clienti, mass-media samd, relansarea oficiala si prezentarea pe larg a noilor valori ale brandului JWT vor avea loc in data de 7 aprilie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri