Un nou standard de masurare a creativitatii si performantei si o noua identitate corporativa lansate cu sprijinul globl al tuturor angajatilor JWT
New York ľ Feb. 28, 2005 ľ JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si a patra ca dimensiuni la nivel global, se relanseaza astazi ca ôun start-up de un miliard de dolariö, cu evenimente in cele peste 300 de birouri din 87 de tari.

Un nou rol, un nou obiectiv, o noua filozofie

ôTraim intr-o lume in care consumatorul este un cunoscator inteligent dar care nu are niciodata destul timp si atentie pentru noi si care este, mai ales, stapan pe situatie. Un consumator aflat ôla cutiteö cu mesajele voluminoase, repetitive, bazate pe retete si formule si ôcoborite la nivelul luiö, spune Bob Jeffrey, Worldwide CEO al JWT, explicand motivele pentru care agentia a ajuns sa se reinventeze. ôCea mai semnificativa contributie pe care o aducem clientilor este capacitatea noastra de a recunoaste ca lumea e in schimbare, ca in ea clientul este Rege, timpul e noua moneda de schimb, iar rasplata se masoara in durabilitatea si puterea relatiilor. Faptul ca intelegem toate acestea ne-a ajutat sa ne definim rolul, obiectivul si filozofia.ö

ôSuntem prea mari ca sa ne permitem sa copiem pe cineva. Am fost pionieri dintotdeauna, iar ziua de azi reprezinta punctul de start al transformarii noastre intr-o agentie in care creativitatea traieste chiar in miezul organizatieiö, a continuat Jeffrey. ôViata asa cum o stim se va schimba enorm. Iar noi suntem devotati acestei schimbari, inovatiei si vrem sa gandim si sa actionam ca un start-up, dar unul care valoreaza un miliard de dolari, o organizatie rapida, cu ierarhie plata, unde totul e mult mai placut.ö

Implementarea noului standard

Dincolo de evenimentele de relansare, diverse si neconventionale in toata lumea, managementul local si regional, impreuna cu directorii de creatie, vor folosi ziua de azi pentru a prezenta colegilor lor noua perspectiva JWT, care recunoaste valoarea extraordinara a timpului si crede ca publicitatea trebuie sa se concentreze pe idei care asigura brandurilor cat mai mult timp petrecut cu consumatorii lor. Acest concept a fost dezvaluit pentru prima data de catre Bob Jeffrey luna trecuta, la sedinta de management din Miami, Florida, la care au participat echipele de conducere ale agentiilor JWT din intreaga lume.

Tot astazi, fiecare birou JWt din lume va introduce in munca zilnica noul Standard de Creatie JWT, un set de 10 criterii cu care va fi confruntatata spre evaluare munca intregii retele, precum si Health Check, un instrument de evaluare cantitativa si calitativa care, pentru prima oara, va duce agentiile JWT dincolo de simpla masurare financiara a performantei.

Toti angajatii JWt ľ peste 8.500 de oamnei in intreaga lume ľ vor incheia ziua prin semnarea unui Contract de Parteneriat Creativ, un document care reia idea ca ôtrebuie sa incetam a mai intrerupe lucrurile care-i intereseaza pe oameni si sa devenim, in schimb, unul dintre eleö. Contractul simbolizeaza acceptarea responsabilitatii si implicarea personala a fiecarui om din reteaua JWT in imbunatatirea produsului creativ al retelei precum si in redesenarea viitorului agentiei si industriei.

ôAdevaratul semn al schimbarii va fi insasi munca noastra in viitorö, a continuat Jeffrey. ôNumai cand vom reusi, cu consecventa, sa producem idei adevarate, care vor face oamenii sa-si doreasca sa petreaca mai mult timp in compania brandurilor clientilor nostri, numai atunci ne vom putea considera ôtransformatiö.ö

Pionieratul JWT

JWT si-a fundamentat reinventarea pe o traditie a pionieratului care numara, printre altele, prima agentie de publicitate din lume, primul shop media din lume, primul ad de presa din lume, prima retea internatiopnala de agentii de publicitate din lume. JWT a inventat ad-ul de presa, a fixat durata optima a spotului TV la 30 de secunde, a inventat planificarea strategica si testimonialul.
In Romania, JWT a fost prima agentie de publicitate internationala, cu birouri deschise in 1932.

Bucuresti ľ Feb. 28, 2005 ľ Scala JWT, agentie de publicitate full-service cotata de Advertising Age pe locul 7 in Romania, face si ea primul pas in aceasta relansare mondiala.

Astazi, dupa prezentarea noii filozofii, a studiilor care au stat la baza ei, precum si a noilor standarde de creatie si performanta, toti angajatii Scala JWT vor semna Contractul de Parteneriat Creativ. Ziua se va incheia cu o petrecere-surpriza.
Pentru publicul extern, clienti, mass-media samd, relansarea oficiala si prezentarea pe larg a noilor valori ale brandului JWT vor avea loc in data de 7 aprilie.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri