Noul post de radio Magic FM este promovat printr-o campanie de imagine semnata de Graffiti BBDO.
Magic FM este un post de radio care reprezinta o alternativa reala pentru targetul matur care apreciaza muzica veche, de calitate, asa numitele oldies but goldies. Aceasta pozitionare a stat la baza briefului de creatie din care a reiesit conceptul creativ: muzica buna o recunosti imediat, oricare ar fi interpretarea. Ideea a fost dezvoltata in trei executii diferite, care prezinta situatii amuzante in care mari hituri sunt interpretate la diverse instrumente (sonerie de apartament, claxon). Desi suna, in mod clar, diferit fata de original, melodia este usor de recunoscut de catre cel care o asculta, care traieste acea muzica, se bucura de ea si de amintirile pe care i le trezeste.

Executiile se intituleaza Secretara, Paznicul si Delivery Boy, iar cele trei hituri utilizate reprezinta, fiecare in parte, o decada din istoria muzicii (anii 70, 80 si90). Obiectivul campaniei este de a crea notorietatea brandului Magic FM in randul publicului-tinta (persoane peste 30 de ani care indragesc stilul ever green).

Spoturile sunt difuzate incepand din luna februarie pe posturile Antena 1, National Geographic, Prima si TVR.

Filmarea s-a realizat in Bucuresti, casa de productie fiind Carlo Production. Regizorul Alexandru Maftei a colaborat cu DOP-ul Radu Aldea.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei de lansare Magic FM a fost formata din: Adrian Preda - Creative Director, Mihai Gongu Copywriter, Cristina Panaitescu - Art Director, Liviu Isop A/V Producer.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri