Se pare ca toata lumea realizeaza un top zece la sfarsit de an, indiferent in ce domeniu activeaza. Si YouTube a facut public un top al celor mai vizionate zece clipuri in 2011. Chiar daca preferintele proprii sunt poate diferite, cele cateva zeci de milioane de vizionari sigur au stabilit clasamentul, scrie Playtech.
Astfel, pe primul loc, cel mai enervant clip al anului are si cele mai multe vizionari. Este vorba de Rebecca Black – Friday. Publicat la inceputul lunii martie, clipul a fost scos in iunie si apoi reincarcat in septembrie, ajungand pe prima pozitie ca numar de accesari.



Vedeti pe site-ul Playtech ce alte clipuri s-au bucurat de cea mai mare popularitate in acest an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri