Chiar daca deocamdata nu exista planuri pentru a crea o companie separata de BTL (below the line- in special organizare de evenimente), pe viitor, in functie de evolutia pietei si a cererii, conducerea agentiei de publicitate Lowe&Partners nu exclude lansarea unei agentii specializate in domeniu, a declarat pentru wall-street.ro Oana Cociasu, managing director Lowe&Partners.

Reprezentantii Lowe&Partners au anuntat la finalul saptamanii trecute ca agentia vrea sa consolideze si sa extinda divizia de BTL (denumita Lowe Vibe), primul pas in acest sens fiind numirea ca director de BTL a lui Mircea Sebe, un vetern cu peste 12 de ani de experienta in domeniu.

Extinderea activitatilor companiei in aceasta zona vine intr-un moment in care tot mai multi clienti apeleaza la BTL, acestea fiind servicii foarte targetate si mai putin costisitoare comparativ cu o organizarea unei companii cu promovare in mediile clasice (precum televiziune, radio sau presa scrisa).

In prezent divizia de BTL a Lowe&Partners este formata din patru oameni, insa numarul va creste pe masura ce vor aparea noi proiecte.

“Toti clientii Lowe&Partners sunt si clientii Lowe Vibe. Lucram in acest moment la proiecte pentru Bergenbier S.A, Ferrero sau Unilever”, mai spune Oana Cociasu.

Lowe&Partners are clienti precum Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer, Labormed, Pfizer sau Crucea Rosie Romana.

Agentia are 25 de angajati si este membra a grupului de comunicare din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive si Medic One. Lowe&Partners a avut o cifra de afaceri de circa 6,13 milioane de euro in 2010, conform Ministerului de Finante.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri