Companiile de cercetare GfK Romania si IMAS- Marketing si Sondaje vor oferi din aceasta luna datele de audienta pentru posturile de radio din Romania, parteneriatul fiind valabil pentru urmatorii patru ani, conform unui comunicat Gfk..

Studiul National de Audienta Radio este instrumentul de analiza si monitorizare pentru investitiile in publicitatea radio.

Pana la finalul anului trecut acest studiu era realizat de IMAS - Marketing si Sondaje si Mercury Research.

GfK Romania este totodata compania care ofera Biroului Roman de Audit al Tirajelor date despre investitiile in publicitatea radio si consumul de presa scrisa.

“Prin castigarea acestui nou proiect, GfK isi consolideaza statutul in domeniul cercetarii media. O dovedesc atat proiectele SNA si de monitorizare a publicitatii radio pe care le derulam deja in Romania, dar si cele din alte tari europene in care GfK este prezent, unde furnizam date de masurare a audientei pentru o gama larga de mass-media”, declara Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

Compania infiintata in 1991 este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de cercetare, cu o cifra de afaceri de aproape 9,5 milioane euro in 2010.

Sursa foto: Freedigitalphotos.net


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Studiu GfK: Cat de mult conteaza review-urile online?