GAV|Scholz & Friends Bucuresti a primit ca misiune din partea AUTO ROM sa se ocupe de promovarea imaginii Mercedes-Benz Viano
Viano este un autoturism multifunctional (MPV Multi Purpose Vehicle), la fel de sigur ca o limuzina, cu spatiu pina la opt pasageri si fara varianta pentru transport marfa. Caroseria este similara cu Vito, dar Viano beneficiaza de o serie de dotari suplimentare pentru sporirea confortului.

Daca Vito este vazut ca un autoturism de familie pentru transport zilnic, Viano este un autoturism exclusivist, utilizat pentru concedii, pentru VIP-uri si oaspeti primiti la aeroport sau utilizat pentru transport de hotelierii de cinci stele. Campania internationala a fost creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin si implementata la nivel local (print si outdoor) de AUTO ROM si GAV|Scholz & Friends Bucuresti.

"Vito este o combinatie ideala intre luxul unei limuzine si spatiul unui van. In Viano poate fi aranjata chiar o sala de intalniri pentru sase persoane!" a declarat Ioana Taflan, Director Marketing/Comunicare AUTO ROM. "Viano e o bijuterie pe patru roti si chiar daca am facut mai mult un job de adaptare ne-a placut sa ne jucam cu aceasta minunatie si cu lexicul romanesc caci, nu-i asa, "cauti in van altul mai bun decit Viano!" a declarat Lucian Georgescu din partea agentiei.

Campania este semnata de echipa creativa Marius Rosu Dana Cavaleru si Lucian Georgescu (GAV|Scholz&Friends Bucuresti) si coordonata de Ioana Taflan (Director Marketing/Comunicare AUTO ROM) si Gabriel Craciun (Marketing/Comunicare AUTO ROM)
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri