Daca Vito este vazut ca un autoturism de familie pentru transport zilnic, Viano este un autoturism exclusivist, utilizat pentru concedii, pentru VIP-uri si oaspeti primiti la aeroport sau utilizat pentru transport de hotelierii de cinci stele. Campania internationala a fost creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin si implementata la nivel local (print si outdoor) de AUTO ROM si GAV|Scholz & Friends Bucuresti.
"Vito este o combinatie ideala intre luxul unei limuzine si spatiul unui van. In Viano poate fi aranjata chiar o sala de intalniri pentru sase persoane!" a declarat Ioana Taflan, Director Marketing/Comunicare AUTO ROM. "Viano e o bijuterie pe patru roti si chiar daca am facut mai mult un job de adaptare ne-a placut sa ne jucam cu aceasta minunatie si cu lexicul romanesc caci, nu-i asa, "cauti in van altul mai bun decit Viano!" a declarat Lucian Georgescu din partea agentiei.
Campania este semnata de echipa creativa Marius Rosu Dana Cavaleru si Lucian Georgescu (GAV|Scholz&Friends Bucuresti) si coordonata de Ioana Taflan (Director Marketing/Comunicare AUTO ROM) si Gabriel Craciun (Marketing/Comunicare AUTO ROM)
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: