Operatorul de telecomunicatii mobile Connex Vodafone apeleaza la o noua strategie de marketing prin care va lega muzica de telecomunicatii. Astfel, oficialii Connex au anuntat ca vor prezenta concertul Depeche Mode live in Bucuresti, intr-un concert care va avea loc in 23 iunie 2006 pe stadionul Lia Manoliu.
Suntem foarte bucurosi sa oferim acest eveniment unic, prin care Bucurestiul este inclus in itinerariul celui mai recent tur mondial al formatiei Depeche Mode. Ca parte a angajamentului nostru de a le oferi clientilor Connex Vodafone beneficii unice, ne bucuram sa le putem da posibilitatea de a rezerva bilete in avans pe site-ul www.myticket.ro . In plus, clientii Connex Vodafone vor avea in curand la dispozitie un continut exclusiv Depeche Mode in Portalul nostru. Acest concert este primul dintr-o serie de evenimente care isi propun sa aduca brand-ul Vodafone mai aproape de romani, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer Connex Vodafone.

Evenimentul este organizat si promovat de Emag!c Entertainment in asociere cu The Mission.

In urmatoarele zece zile, incepand din aceasta seara, clientii Connex Vodafone vor avea acces in avans la noul serviciu online de rezervare si vanzare a biletelor, www.myticket.ro, pentru a cumpara bilete la concertul Depeche Mode. Dupa aceste 10 zile, biletele vor fi disponibile publicului larg, atat online, cat si prin canalale de distributie obisnuite.

Orice client Connex Vodafone activ in retea poate comanda online maxim 2 bilete, printr-un SMS trimis la 1855. Clientul va primi un cod unic pe care il va folosi, impreuna cu numarul sau de telefon mobil, pentru a se autentifica pe site-ul mai sus mentionat si a rezerva 1 sau 2 bilete.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri