WPP, cel mai mare grup de advertising la nivel global, a inregistrat un profit inainte de taxe de peste 1 mld. lire sterline (1,2 mld. euro) in 2011, in premiera pentru companie, estimand totodata ca Jocurile Olimpice din acest an vor influenta pozitiv rezultatele pe 2012, scrie Telegraph.co.uk.
Martin Sorrell, director executiv al companiei, a subliniat ca business-ul a depasit “circumstantele dificile, reusind un an record pe toate segmentele”. WPP a beneficiat de investitiile corporatiilor pe pietele emergente dar si in pietele mature unde au urmarit mentinerea cotei de piata.

Olimpiada de la Londra, UEFA dar si alegerile prezidentiale din noiembrie din SUA vor duce la cresterea veniturilor din advertising cu 1 punct procentual anul acesta, ajutand WPP sa inregistreze evolutia scontata de 4 puncte procentuale in 2012, conform oficialilor grupului.

In 2011, veniturile companiei au crescut cu 7,4%, pana la 10 mld. lire sterline (12,02 mld. euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri