Grapefruit, una dintre cele mai importante agentii de consultanta pentru branding si design interactiv, avand in portofoliu proiecte dezvoltate pentru fime din tara si din toata lumea, si-a deschis un birou in Bucuresti, condus de stefan Liute, Strategy Director si co-fondator Grapefruit.
Cu o expertiza bogata in domeniul identitati vizuale si a brandingului, Grapefruit s-a impus pe piata cu o reputatie construita intai dincolo de granitele tarii si apoi pe plan national. Deschiderea unui birou in Bucuresti face parte din planul de dezvoltare strategica al companiei, Grapefruit adoptand o noua abordare a pietei nationale, din perspectiva cererii tot mai ridicate venite din partea clientilor locali.

Cresterea numarului clientilor din Bucuresti si a complexitatii proiectelor pe care le desfasuram impreuna cu ei a impus prezenta noastra permanenta aici, considera stefan Liute, Strategy Director Grapefruit. infiintata la Iasi, Grapefruit are nu doar o piata nationala, ci si una internationala, ai carei clienti sunt raspanditi pe patru continente. Biroul din capitala usureaza de asemenea derularea contractelor pe care le avem incheiate cu clientii din strainate, subliniaza Stefan Liute.

Credem in specializare si brandingul este specializarea noastra. Piata este in continua dezvoltare si avem multi clienti care ne-au cerut prezenta in Bucuresti si care apreciaza experienta si valoare muncii noastre. Biroul din Bucuresti va raspunde eficient acestei cereri dar va contribui cu siguranta si la dezvoltarea pietei serviciilor de branding din Romania, a aratat Marius Ursache, Chief Creativ Officer Grapefruit.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri