Ce au in comun Tullamore Dew si St. Patricks Day? Irlanda! Spiritul petrecerilor. Prietenii adevarati. Vineri, 17 martie, incepand cu ora 20.00, de St. Patricks Day Tullamore Dew va reinvia spiritul cavalerilor irlandezi, intr-o locatie pe masura: The Dubliner Irish Pub din bulevardul Nicolae Titulescu.

Invitatii vor avea ocazia sa ii aduca un omagiu lui St. Patrick si sa castige premii surpriza oferite de Tullamore Dew luand parte la un turnir de Darts, dansand pe ritmuri irlandeze impreuna cu dansatoare profesioniste, dar si degustand celebrul whiskey irlandez. Ce face Tullamore Dew special? Faptul ca nu se bea niciodata singur, ci doar in compania prietenilor cei mai buni.

Tullamore Dew este un whiskey irlandez triplu distilat, a carui perioada de maturitate atinge de la 5 pana la 8 ani, intregul proces de distilare, maturare si amestec avand loc la`Midleton Distillery in tinutul Cork, Irlanda. Are o personalitate puternica si un pedigree pe masura : Prima sticla de Tullamore Dew s-a comercializat in anul 1829, in localitatea Tullamore, tocmai in inima Irlandei. Numele de Dew vine de la initialele primului proprietar al distileriei, Daniel E. Williams.

Calitatea sa conferita de finete si gust distinctiv l-a transformat intr-un brand unic intre toate celelalte whisky-uri irlandeze. Cunoscatorii descriu gustul Tullamore Dew ca fiind subtil, fin, o combinatie placuta intre malt, tonuri de lemn ars si aroma naturala a orzului auriu.

Tullamore Dew este sinonim cu loialitatea, independenta, prietenia si increderea.

La fel ca si sarbatoarea de St. Patricks Day, Tullamore Dew a depasit granitele tarii de origine, devenind o bautura internationala care se regaseste pe rafturile barurilor din intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri