Caroli Foods lanzeaza astazi noua sa pagina de Internet www.carolifoods.ro. Aceasta concentreaza comunicarea marcilor sale consacrate, Caroli si Gourmet. Utilizatorii obisnuiti cu domeniul www.caroli.ro il pot accesa in continuare ei vor fi redirectati automat catre pagina www.carolifoods.ro, unde informatiile despre cele doua marci sunt integrate in contextul mai larg al comunicarii grupului Caroli Foods.
Noul site Caroli Foods este gandit ca un suport in comunicarea catre clienti si consumatori, oferind descrieri detaliate ale tuturor produselor inclusiv numarul de calorii, conditiile de pastrare si termenul de valabilitate. De asemenea, partenerii Caroli Foods pot afla noutati privind dezvoltarea companiei si planurile de viitor. Jurnalistii pot descarca de pe www.carolifoods.ro toate comunicatele de presa emise de companie beneficiind atat de ultimele noutati cat si de o mini arhiva.

Dorim ca toti clientii nostri sa poata accesa orice informatie gasesc necesara despre produse, despre companie, sa poata vedea ce aleg sa consume, ce ingrediente folosim. De aceea am hotarat lansarea unei noi pagini care sa prezinte marcile in contextul general al companiei, a declarat Khaled El Solh, Executive Director, grupul Caroli Foods.

Pagina web a fost creata folosind tehnologia Flash, pentru a le oferi vizitatorilor o experienta vizuala placuta si pentru a permite integrarea oricarui tip de format multimedia. in acelasi timp, aceasta tehnologie face posibila actualizarea paginii in timp real, fara ca vizitatorul sa trebuiasca sa reincarce pagina pentru a accesa continutul nou. Proiectul a fost realizat de echipa Caroli Foods in colaborare cu agentia de publicitate Saatchi&Saatchi (creatie) si compania clujeana Eurobit (dezvoltare tehnica).

Luna aceasta, Caroli Foods a demarat constructia unei fabrici dedicate exclusiv produselor crud-uscate. in 2005, capacitatea de productie a companiei a crescut cu 50%, iar in 2006, strategia Caroli Foods vizeaza continuarea acestei cresteri, pana la dublarea capacitatii actuale.

A doua fabrica a Grupului Caroli Foods va produce aproximativ 200 de tone de mezeluri pe luna, intr-o diversitate de sortimente de la Salam de Sibiu la Salam Banatean si babic. Unitatea de productie va fi data in functiune la sfarsitul lui 2006 si este amplasata in zona industriala a orasului Pitesti. Prin investitia de 4 milioane de Euro, vom crea 150 de locuri de munca noi a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.

Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, cu o cota de piata estimata de 12%. Grupul produce trei marci de mezeluri: Caroli, Gourmet si Familia, ingloband peste 150 de produse, dintre care 41 lansate in 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri