Conceptul evenimentului presupune identificarea potentialului creativ al agentiilor de publicitate participante, printr-un concurs inedit realizat in beneficiul companiilor implicate ca sponsori.
Cele trei directii ale evenimentului:
a) Concursul de creatie: - proba de web design
- proba de concept grafic pentru print
- proba de concept pentru campanii de promovare
- proba de concept pentru eveniment
b) Expozitia de publicitate organizata la Expovest Timisoara
c) Gala festiva de premiere a castigatorilor concursului
Ca si agentii participante la expozitie, sunt invitate peste 200 din Timisoara, Arad, Oradea, Cluj, Sibiu, Brasov, Targu Mures. Se asteapta participarea a aproximativ 60 de expozanti si implicit peste 100 de proiecte trimise catre sponsori.
Prezentatorul evenimentului va fi Andi Moisescu.
Organizator: Sphera Communication Timisoara in colaborare cu Expovest Timisoara
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: