Procter & Gamble se afla pe primul loc in topul investitorilor in publicitate, cu 148 mil. euro

Compania Procter & Gamble se afla pe primul loc in ceea ce priveste investitiilor facute in publicitate, cu peste 148,274 milioane euro, in 2005, potrivit analizei Top 100 Advertisers, publicata de revista Campaign.

Procter & Gamble este urmata de Danone cu 103,605 milioane euro si Unilever cu 98,141 milioane euro. Pe urmatoarele pozitii s-au situat Coca-Cola, Kraft, L'Oreal, Henkel, Quadrant, European Drinks si Nestle. Surprinzator pentru piata investitorilor in publicitate, pentru prima oara nici o companie de telefonie mobila nu se mai afla in primii zece clasati.

Revista Campaign publica, pentru prima oara pentru piata din Romania, Top 100 cei mai mari investitori in publicitate, in anul 2005. Numarul din martie al revistei publicate de BMG a realizat o analiza a investitiilor in advertising, precum si a principalelor branduri mass media si a strategiilor de promovare a advertiserilor de top.

Anul 2005 a fost unul reprezentativ pentru piata publicitatii din Romania, dar si a cheltuielilor de publicitate. Sumele alocate promovarii au fost mult peste nivelul asteptarilor. Mai mult, conform lui Dan Balotescu, manager general la Media Investment, 2005 este echivalent cu cea mai mare crestere a volumelor de publicitate din ultimii trei ani, luand in considerare si "explozia" investitiei in publicitatea pe Internet.

Legat de explozia publicitatii online, Val Voicu, Marketing Director Imedia, precizeaza ca cea mai mare provocare pe 2006 o constituie aparitia unui organism neutru de masurare a audientei si de estimare a investitiilor online.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri