Campania se deruleaza in perioada 18 martie 15 mai si este sustinuta, pe langa spotul TV Talentatii, de machete in presa si de materiale publicitare la punctele de vanzare.
Despre modul in care s-a realizat spotul, Irina Burlan, copywriter, explica:

Pentru ca Bergenbier este berea tuturor barbatilor, am profitat de o inovatie de ambalaj si ne-am gandit ca, printre barbati, sunt si destul de multi talentati. Adica personaje care reusesc sa isi raneasca in final cate o mana, manate de curiozitate, de convingerea ca sunt irezistibile in fata unei femei si implicit si a cainelui ei (fie el si un Amstaf irascibil) sau de talentul neexploatat indeajuns la orele de atelier. Pentru ei, Bergenbier Q-Pack cu grip este solutia care le permite sa se bucure in continuare de bere, iar pentru toti ceilalti barbati, mesajul ramane la fel de relevant noul Q-Pack este forma perfect masculina, manevrabila cu o singura mana, care le aduce in orice ocazie berea preferata.

Spotul Talentatii produs de Castel Film si regizat de Alex Maftei este difuzat pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici - Creative Director, Alexandru Icodin - Art Director, Irina Burlan - Copywriter, Claudiu Teohari Junior Copywriter; Roxana Dumitru New Business Director, Alina Floroian Brand Communication Supervisor, Irina Revnic Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc - Strategic Planner, Laura Georgescu-Baron A/V Production Director, Bogdan Petrovici Production Manager.

Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier si Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier.

Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial. InBev mai produce in Romania renumitele marci Stella Artois, Becks si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Detinatoare a titlului de Agentie a Anului in Romania, in ultimii trei ani si de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est in 2005, Leo Burnett este si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri