Premiul apartine in aceeasi masura clientului, companiei Sicomed, care a dat unda verde unei campanii ce a starnit controverse in 2005 pentru ca a spart canonul strategiilor de comunicare in domeniul medicamentelor.
Ne-am luptat pentru ideea de a personifica celebrul Algocalmin diferentiindu-ne de strategiile de comunicare ale medicamentelor concurente si am dovedit, si prin acest Effie, ca strategia care a avut, in timpul derularii campaniei, parte de controverse a meritat efortul nostru si increderea clientului. spune Victor Savu, Client Service Director si Managing Partner Spotlight Advertising
Este prima noastra participare la Effie si premiul obtinut de Spotlight nu reprezinta altceva decat o recunoastere a meritelor unei echipe extraordinare pentru o campanie care si-a demonstrat eficienta nu numai prin componenta de creatie, ci prin toate etapele sale de la strategie, strategie media, creatie, implementare si pana la evaluare. adauga Alina Musat, director general
Campania Algocalmin. Te doare romaneste iti trece romaneste a fost inscrisa in festivalul Effie 2006 in categoria Others si a fost singura nominalizata si premiata cu un Bronz Effie. Campania premiata este prima iesire la rampa a brandului Algocalmin in peste 40 de ani de prezenta pe piata romaneasca.
Premiul revine echipei Sicomed alcatuita din:
Dorina Serban OTC Product Manager
Robertina Cosac Marketing Manager
si echipei Spotlight:
Alina Musat Director general
Andreea Lupu - Strategic Planner
Bogdan Plesa, Creative Director,
Bogdan Diaconu, Art Director
Daniela Tulpan - Account Executive
Gabriela Cioloca Media Planner
Teodor Cucu - Account Manager
Victor Savu Client Service Director
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: