Sunt doua concepte diferite. si ideile creative sunt altele. Dar felul in care a fost ilustrat Borsec trimite cu gandul la reclama Levis.
Doi tineri, un baiat si-o fata, alearga ca niste bezmetici. Nimic nu le sta in cale, nici peretii prin care trec ca niste buldozere. Cursa pare sa nu se mai termine. La un moment dat, zidurile se sfarsesc, si cei doi ajung intr-o padure. Dar nu se opresc nici in acest peisaj. Oricat de talentat ai fi in a povesti, nu poti sa egalezi dramatismul, tensiunea si forta acestui spot publicitar. Este un spot realizat pentru marca de blugi Levis. Bijuteria a intrat in panoplia spoturilor clasice din lume. Mai mult, ca orice opera celebra, a ajuns sa fie si parodiata. Spotul comunica in fapt, metaforic, desigur, libertatea de miscare nemarginita si dorinta de a sparge orice bariere. Atribute pe care ti le asigura blugii Levis.

Trei tineri, doi baieti si-o fata, alearga aiurea prin padure. Fac niste salturi ca niste canguri supradotati. Este o goana nebuna, nu se stie pe cine urmaresc. La un moment, dat se opresc sa-si traga sufletul pe o banca. (De unde banca intr-o padure? Poate era un parc natural, ma rog!) Pe banca, toti trei sunt aratati cum beau cate o sticla de apa minerala Borsec. (De unde aparusera sticlele? Erau sub banca, le tineau in buzunare? Metafora, metafora, dar trebuie sa aiba si asta o logica!) Dupa ce beau cu pofta, tinerii pornesc iar in goana nebuna si urca cu usurinta o cascada. Apare sticla Borsec in prim-plan, cu sloganul: Izvor de energie. Asadar, mesajul spotului, daca bei Borsec, ai mai multa energie. (Parca am mai auzit undeva chestia asta!)

Cand am vazut prima data spotul pentru Borsec, realizat de agentia Grey Worldwide, ne-am dus imediat cu gandul la celebrul spot pentru Levis. Aceeasi impresie ne-au impartasit-o si alti publicitari (de diferite convingeri, religii si orgolii). Asemanarea este vizibila la nivelul executiei: alergarea filmata intr-un stil foarte apropiat de Levis, desi sunt doua maini regizorale diferite.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=23471&shift=1

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri