Agentia de marketing Greenlight a publicat rezultatele unui sondaj privind advertising-ul de pe reteaua sociala Facebook.
Studiul a scos la iveala faptul ca 44% dintre utilizatorii chestionati ai retelei de socializare nu dau click pe reclamele sponsorizate, fata de 10% care au recunoscut ca dau click in mod frecvent, iar 3% ocazional, potrivit
ValueWalk. Pe de alta parte, 30% dintre cei chestionati au marturisit ca nu au incredere in politica site-ului privind datele personale.
Producatorul auto General Motors si-a retras reclamele de pe Facebook, dupa investitii de 10 milioane de dolari pe motiv ca aceasta metoda nu a adus rezultatele scontate.
Directorul Greenlight, Hannah Kimiyu, a marturist ca platforma sociala va avea probleme din cauza datelor personale ale userilor.
Strategia de advertising a Facebook se foloseste de informatii precum varsta, sexul, interele si locatia abonatilor.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: