“ Piata locala de diamante este in plina expansiune. Tot mai multi romani privesc diamantele ca pe o investitie sigura”, a adaugat Larisa Petrini (foto), managing partner al Saatchi & Saatchi PR.
Agentia va demara in perioada urmatoare o campanie de comunicare care se adreseaza segmentului premium pentru a creste notorietatea brandului Rafael & Sons si pentru a educa publicul. Campania se va desfasura in urmatoarele douasprezece luni.
“Credem ca Romania este o piata cu mare potential, tocmai de aceea intentionam sa investim constant pentru a educa publicul roman cu privire la cultura diamantelor”, a declarat Noam Lenzini, directorul general al Rafael & Sons Diamonds & Jewelries.
Saatchi & Saatchi PR este agentia de PR a grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi. Din acest grup mai fac parte companiile Zenith Media, Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Saatchi & Saatchi PR, Pantone, Cable Direct, Chainsaw Europe si Kubis.
Printre clientii Saatchi & Saatchi PR se numara AFI Palace Cotroceni, Next, Lee Cooper, Franke, Scoala Americana Internationala din Bucuresti, Gealan, Pinum, Roman Copper Corp., Alpha Bank, AXA, Comisia Europeana, Ovidiu Rom, Junior Achievement Romania.
Producatorul de diamante israelian Rafael & Sons Diamonds & Jewelries a fost infiintat in 1970, iar compania a intrat in Romania in anul 2005.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: