Agentia de publicitate Amprenta Advertising din Cluj-Npoca isi deschide o filiala in Bucuresti, ca urmare a largirii portofoliului cu clienti din zona de sud a Romaniei. Aceasta filiala va fi coordonata de Alexandra Rosca (foto), in calitate de client service director

Pe langa infiintarea unui filiale la Bucuresti, managementul agentiei isi doreste ca din iunie sa lanseze o retea nationala de radio (Impuls Network) si sa se dezvolte in zona de evenimente.

Alexandra Rosca are o experienta de 12 ani pe piata de media, ea lucrand penbtru Impression Graphics Romania, Business Media Group, Ad Evolution, Kondiment Group si Carnation Group Romania.

Amprenta Advertising este o agentie full-service infiintata in 2001, cu capital integral romanesc, care a debutat initial in piata de media in calitate de furnizor local de outdoor, ajungand in prezent sa detina 70% din piata de outdoor din Transilvania.

In 2002 compania a infiintat postul de radio Impuls, care poate fi ascultat in zona metropolitana orasului Cluj-Napoca.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Ce planuri are municipiul Cluj-Napoca cu banii europeni?