Companiile ar trebui investeasca treptat in social media, pentru ca altfel ar putea inregistra un esec, a afirmat specialistul in marketing Philip Kotler in cadrul evenimentului Marketing 3.0 care a avut la Bucuresti.
Kotler se afla pentru a doua oara in Romania, prima sa vizita avand loc in 2005.

“Nu cheltuiti dintr-o data jumatate din buget pentru Facebook, Twitter. Investiti 5% si, daca functioneaza, mai investiti 5%”, a explicat profesorul american.

El a adaugat ca Procter&Gamble, cel mai mare advertiser din lume, investeste in jur de 30-35% din buget pentru promovarea pe internet. Producatorul de bunuri de larg consum ar fi avut un buget de marketing de 3 miliarde de dolari anul trecut, conform companiei de cercetare Kantar Media, parte a grupului de comunicare WPP.

Philip Kotler a sustinut un training de aproximativ patru ore la Ateneul Roman in fata unei audiente formate din cateva sute de persoane.

Profesorul Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern si preda marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.

Este inventatorul celor “4P” in marketing (care acum au devenit cei “7P”), precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketingului de peste 55 de ani.

Evenimentul Marketing 3.0 a fost organizat de V+O Communication, Confident Public Relations si Choice Management & Consulting.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri