Aproximativ 48% dintre cei 430 de milioane de europeni care folosesc internetul saptamanal se uita la televizor in timp ce sunt online, potrivit studiului Mediascope realizat de asociatia IAB Europe.
Cei mai multe persoane care folosesc internetul si televiziunea simultan sunt in Norvegia (70%) Franta (68%), si Marea Britanie (62%).

O treime dintre internautii care folosesc ambele medii spun ca activitatile de pe online sunt legate de programele TV pe care le vizioneaza, aceasta fiind o mare oportunitate pentru branduri sa relationeze cu consumatorii prin ambele platforme.

“ Nu mai este valabil sa spunem ca utilizarea internetului este o activitate specifica si solitara. Varietatea de dispozitive folosite pentru a accesa continut online si gradul in care le folosesc combinat cu alte medii arata un mare angajament pe care consumatorii il au fata de internet in ziua de astazi. De exemplu, multi dintre europeni navigheaza pe internet in timp de se uita la TV si o treime din ei cauta informatii complementare Acele companii, care inteleg si care se adapteaza la aceste modele de consum media, vor fi acelea care vor avea success in viitor”, afirma Alison Fennah, vicepresedintele pentru marketing si cercetare al IAB Europe.

Studiul a fost realizat prin interviuri online, telefonice si fata in fata si a insumat peste 50.000 de intervievati din 28 de piete.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri