Agentia Graffiti BBDO a castigat opt premii la Effie Awards, eveniment care rasplateste eficienta in publicitate, printre acesta numarandu-se si marele premiu (Grand Effie) pentru campania “Today. Same as yesterday”, realizata pentru Pepsi.
“Este un premiu pe care il asteptam de foarte multa vreme. Am intrat in cel de-al 20-lea an cu Pepsi. Cred ca este cel mai lung parteneriat dintre un client si o agentie din Romania”, a declarat Cosmin Radoi, directorul general al Graffiti BBDO.

Celelalte cinci agentii nominalizate pentru Grand Effie au fost B.V. McCann Erickson- pentru brandul Rom (campania "Romanii sunt destepti"),
Sister&Co pentru brandul Bucegi, Ogilvy&Mather pentru Cosmote (campania “Garajul lui Smiley), CAP (pentru brandul ING Personal) si Papaya Advertising pentru Cosmote (campania “E timpul sa ascultam").

Pe de alta parte, Graffiti BBDO este agentia care a castigat cele mai multe premii, opt in total. Practic, Graffiti a obtinut Grand Effie, un aur (tot
pentru campania “Today. Same as yesterday”) patru trofee de argint si doua de bronz.

Compania condusa de Cosmin Radoi a fost urmata in clasament de Leo Burnett&Target - cu sase premii obtinute, McCann World Group (cu patru premii) si Grey G2-Romania, Ogilvy&Mather si Publicis cu trei premii.

In cadrul celei de-a noua editii a Effie Awards au fost acordate 42 de trofee, dintre care un Grand Effie, sase trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri